GOD JUL VÅR ÄLSKADE THEO

SÄTTER MIG NER…SER LJUDLÖSA BILDER AV DIG FRAMFÖR MIG…  THEO…

SER DIG SKRATTANDE, PRATANDE AV GLÄDJE OCH FÖRVÄNTAN INFÖR JULEN …MEN DET ÄR BARA BILDER..FÅR ALDRIG UPPLEVA JULEN MED DIG IGEN…

ÖNSKAR SÅ ATT DU KOM TILLBAKA TILL MIG…DEN ENDA JULKLAPPEN JAG VILL HA ÄR DU!

JAG SITTER HÄR OCH VILL SKRIVA MED DET GÅR INTE, JAG BLOCKERAR HELA MITT INRE KÄNNS DET SOM.

TRÖTT ATT BEHÖVA VAKNA FLERA GÅNGER PER NATT, SÅ HAR DET VARIT NU I SNART 5 ÅR. VILL VILA …

ATT ÅTER IGEN BEHÖVA FIRA EN JUL UTAN DIG THEO…LIVET BLIR ALDRIG MER SOM DET VAR… ÄVEN OM DET ÄR LÄNGE SEN THEO DOG SÅ ÄR DET NU HAN ÄR DÖD…JUST NU I DENNA STUND..

SÅ ÄR DET HELA TIDEN FÖR OSS…SVÅRT FÖR ANDRA ATT FÖRSTÅ. DET GÅR ALDRIG ÖVER..ALDRIG.

JAG ÖNSKAR JAG KUNDE VARA HOS DIG OCH DU KUNDE VISA MIG DIN HIMMEL OCH TALA OM ATT DU HAR DET BRA OCH INTE ÄR RÄDD OCH ENSAM.

VILL GE DIG EN JULKRAM SOM JAG BRUKADE GÖRA OCH SE DINA ÖGON GLITTRA AV BUS…GE MORFAR EN KRAM OC H SÄG ATT JAG SAKNAR HONOM/MAMMA

 

 TÄNDER ETT EXTRA LJUS I MORGON KLOCKAN TRE FÖR ALLA SOM MIST ETT BARN VÄRLDEN ÖVER…

ÖNSKAR MINA NÄRA OCH KÄRA EN FRIDFULL JUL/MIMMI

 

 

 

3 svar to “GOD JUL VÅR ÄLSKADE THEO”

  1. Läser den fina du skriver till din Theo, längtan, saknad, smärta är vår del i livet så länge vi är kvar här. Som du skriver det kan aldrig gå över, dem kan vi aldrig glömma för där finns ett rum som bara är deras, det finns för alltid där med oss.
    Ser på din fina Theo han är så söt i sin tomteluva, visst vi tränger undan så mycket för att orka vidare, vilket ord, men vi har ju inga val. Ändå tack för att vi har de andra barnen kvar, de ger oss mening där vi inte kan förstå meningen med det som blev.
    Önskar dig en bra fortsättning och ork och styrka.
    Hjärte o julkramar

    Birgitta, Carolas mamma

  2. Kramar tillbaka Birgitta..säger det igen. Tack för att du finns!
    Du ger mig stöd och kraft fast vi inte har träffats.

    Som du skriver..vi har inget val…

    Idag ska vi gå till ett par av våra bästa vänner, där kan vi bara vara, inga masker eller känna att jag måste försöka vara ”stark”. Skönt!
    Kramar som känns från hjärtat! Mimmi

  3. Så skönt att du har sådana vänner de är värdefullt, det ger er en viss styrka i sig att bara få vara, utan att behöva föreställa sig för andras skull.
    Kramar
    Birgitta, Carolas mamma

Lämna en kommentar