DU är ALLTID i Mina Tankar.

Sitter framför datan….tårar rinner ner och Du är i Mina Tankar.

Har sprungit runt och dammsugit, plockat undan och torkat av lite smuts. Satte mig ner och då kom tankarna och längtan efter Dig Theo!

Jag längtar efter dig så mycket att det gör ont. Känslan att aldrig mer få ha dig nära är svår att ta in.

Det är en längtan och saknad som aldrig kommer försvinna, såret  kommer aldrig att  läkas. De såren är så djupa så de kan inte försvinna de blöder för evigt…

Ibland när jag inte kan se dina ögon, vill jag inte öppna mina!

Ibland när jag inte kan se ditt leende, vill jag hellre bara sitt stilla en stund.

Varje dag utan dig känns svårt, då tänker jag att du finns inom mig och runt omkring mig för att ens orka med. Du kommer aldrig bli glömd, allt du gjorde finns så skyddat inom mig.

Du Lever i Våra Minnen…

Snart går dina klass kompisar ut 9:an…

Jag tanker på vad du skulle ha på dig, hur du skulle sett ut, vilket grabbgäng du skulle få vara med, jag ser ju dem och pratar med dina vänner ibland.

Nu kan jag inte skriva mer för det är en stor klump i halsen och näsan och tårar rinner. Mamma älskar dig och saknar dig hela tiden Theo. Du är alltid i Mina tankar…ALLTID!

3 svar to “DU är ALLTID i Mina Tankar.”

  1. Bästa mimmi
    Så väl jag förstår din längtan sorg och plåga efter din fina fina Theo. Känslorna och tankarna går sin egen väg och då faller man tungt. Aldrig skall vi glömma för det är helt omöjligt, jag sitter också i tankar och lyssnar efter rösten från min dotter för den kan jag höra fortfarande i mitt huvud. Ett sår som detta läker inte behövs så lite för att det skall blöda, låt tårarna flöda för de behöver komma.
    Hoppas ändå att du får en så bra sommar som möjligt med din familj. Önskar allt gott. Glöm inte bort dig själv mitt i allt du har att göra.
    Du är en ömsint förtjusande vän.
    Sänder massa kramar genom rymden och bloggvärlden.
    Birgitta, Carolas mamma

    • Känner att jag mister så mycket upplevelser med Theo. Alla saker i hans liv som han skulle gjort…som jag nu kan se hans andra vänner göra utan honom.
      Men jag är övertygad att Theo är med de i allt de gör.
      Men det är svårt att Theo inte är hos MIG!
      Jag vill ha honom här!

      Kramar till dig med kära Birgitta och MYS på med din nya guldklimp i livet…och du är vägledd av kärlek och ljus!
      Mimmi

  2. Ja mimmi, i varje händelse så tänker man alltid varför fick de inte vara här med oss och uppleva allt som sker tillsammans med oss. I botten av allt finns alltid den tanken, men som du tror jag också att de följer oss från sin plats. Men helst vill vi ha dem här nu. Vi skall möta dem en dag. Ta hand om dig.
    Hjärtekramar
    Birgitta, Carolas mamma

Lämna en kommentar